Tilfredse kunder

Er det vigtigste for os

 

 

Hos Outforce sætter vi en ære i at levere en god kundeoplevelse og har stort fokus på kundetilfredshed.
Vi arbejder dagligt på at forbedre den i vores arbejde med Service Excellence og NPS score.

Da vi for godt 1 år siden lavede det første af 2 opkøb, intensiverede vi samtidigt vores løbende kundetilfredshed fra kvartalsvis til ugentlig update. Dette for at sikre, at vi i vores iver på at integrere nye kolleger, ikke glemte at servicere vores kunder. Derfor gik vi også fra at spørge slutkundens kontaktperson, til at spørge alle vores brugere 

Vi er yderst tilfredse med og glade for den interesse, der har været fra vores kunder i at besvare. 25% vælger at svare på vores målinger og giver beskrivende input og feedback.

Udviklingen er over 12 måneder gået fra en NPS score på 49 til 68 (her er et link, hvis du vil læse lidt mere om hvordan man måler en NPS score).

En stor tak til Thomas Gleesen (www.gleesen.dk), der som ekstern konsulent har bidraget i processen. Han har udfordret os meget på ”sproget” og ikke mindst på måden vi spørger ind til opgaverne på.

Er vi så i mål… Nej, dels er det en løbende proces, derudover har vi sat en meget ambitiøs målsætning på 70… en målsætning der tilbage i 2016 blev sat, fordi ledelsen i Outforce synes at Apple havde en fabelagtig god support og deres NPS score på daværende tidspunkt var 70.

Uanset hvor dygtige vi selv synes vi er, så er det i sidste ende kundens oplevelse der tæller.