Balance mellem

innovation og drift

 

 

Outforce er nøje udvalgt, fordi de matcher os så godt i forhold til, hvordan vi mener, man skal opføre sig som virksomhed. Deres kultur er lige over med vores. En aftale er en aftale. Vores samarbejde handler om oprigtigt godt gammelt købmandskab og relationer, og der er vi bare ligeværdige, siger Tine Kirk.

I Outforce er salgsdirektør Henrik Nürnberg også meget glad for at have fået overdraget GF Forsikrings it-drift. - Det betyder meget for os at få dem som kunder: Både fordi de er en af vores største kunder, men også fordi de stiller nogle nye krav til driftssikkerhed, som er med til at gøre os bedre, siger han.

Sælge forsikringer
Beslutningen bunder i, at GF Forsikring hellere vil bruge kræfter på at sælge forsikringer end på at holde deres computere godt kørende.

- Det er ikke it, vi lever af til daglig. Vores hoved-gesjæft er at holde en forretning kørende, og der må man bare sige, at der er andre, som er mere kompetente til at drive it, end vi nogensinde kan bliver, forklarer Tine Kirk.

GF Forsikring har stadig it-supportere, som kan hjælpe med eksempelvis et password, der ikke fungerer eller lignende såkaldte "first level support". Men selv det store bagvedliggende it-maskineri kører nu på servere hos os i Middelfart. Det giver GF Forsikring fleksibilitet at være en del af et stort it-firma, som råder over rigelig kapacitet, således at GF Forsikring let kan skalere deres system, hvis de får behov for det.